باز ماييم و ودلي در خم گيسو بسته( علی خلج )
باز ماييم و ودلي در خم گيسو بسته
دل صدباره به ان زلزله مو بسته
تا كه تائيد كند خاطر ما در نظراست
كاش ميشد دمي ان نر گس جادو بسته
خط و خال لب و ان خرمن گيسو در هم
كرده كار همه وراه زهر سو بسته
دل قوي دار و زجان كوش كه اين راه وصال
نشود بي مدد و خواسته او بسته
باز ماييم و دلي طاهر و يك دلبر ناز
كه به تادئيب دلم تيغ هم ازروبسته
يا حق
علي خلج
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۶ ساعت 16:39 توسط سیدمجتبی محمدی
|