كاش كه من بال و پري داشتم( علی خلج )
كاش كه من
كاش كه من بال و پري داشتم
سوزو دل و شور و سري داشتم
كاش كه دور از همه اغيار و يار
در بغلش چشم تري داشتم
كاش كه ميخانه درش باز بود
بر رخ ساقي نظري داشتم
كاش كه شبها همه يلد بدند
باده كشان بي سحري داشتم
كاش كه در كنج دلم با نگار
از دو جهان بي خبري داشتم
كاش كه چون باد به صحرا و دشت
چشم به چشمش سفري داشتم
كاش كه سرود دل عشاق را
زير لبا نم زبري داشتم
كاش كه در ظلمت شب هاي سرد
در بر خود ان قمري داشتم
كاش كه {خلج} در گذر عمر خود
لحظه اي عمرم ثمري داشتم
علي خلج
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۶ ساعت 19:7 توسط سیدمجتبی محمدی
|